http://www.rajanews.com/sites/default/files/content/images/story/93-12/24/IMG01183838.jpg

اگر از منحرف کردن مشروطه بگذریم، و ... اما شما را باید به خاطر مداخله در نسل کشی ۱۰ میلیون ایرانی که با ایجاد قحطی نان و گندم به وجود آوردید، محاکمه کنیم. در واقع هولوکاست واقعی را انگلیسی ها در ایران به وجود آوردند.

 

سردار قاسمی در ابتدای سخنان خود، ضمن تقدیر از عوامل اجرایی این همایش گفت: بیست سال عقده اجرای چنین برنامه ای را بالای سر گورستان انگلیسی ها داشته باشم. تا اینکه این بار توفیق شد در این جمع با شکوه و انقلابی حاضر شدم.

وی ضمن اشاره به دفاع مقدس ده ساله پس از انقلاب اسلامی گفت: در این مدت با توجه به مطالعاتی که در مورد خلیج فارس و جنوب کشور داشتم، به این نتیجه رسیدم شما مردم بوشهر دویست سال سابقه مبارزاتی با پرتغالی ها و هلندی ها و انگلیسی ها داشته و در واقع دویست سال دفاع مقدس داریم.

وی ادامه داد: دویست سال مبارزان بزرگی چون علامه بلادی، علامه آل صفور و رئیس علی دلواری و احمد خان تنگستانی و .... در مقابل انگلیسی ها ایستادند، اما متأسفانه خیلی از مردم از این تاریخ بی خبر هستند.

سعید قاسمی در ادامه گفت: بعد از انقلاب اسلامی، به دلیل کوتاهی ما نسبت به امام خمینی(ره) ، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باعث شد، که به اندازه ده صفحه هم در کتب درسی دانش آموزان از انقلاب، خط امام و دفاع مقدس وجود نداشته باشد. این بی خبری ما از تاریخ پرافتخار خودمان به دلیل همین کوتاهی ها است.

وی با اشاره به لزوم مطالبه این مسئله از مسئولان گفت: به این نتیجه رسیده ام نبودن قهرمانان تاریخ در کتب آموزشی دانش آموزان سهوی نیست. بلکه به عمد این اتفاق افتاده است.

در ادامه سردار قاسمی ضمن برشمردن ظلم و تجاوزات متعدد انگلیسی ها به کشور ایران گفت: اگر از جدا کردن هرات از ایران بگذریم، اگر از کشتار مردم بوشهر و فارس بگذریم، اگر از منحرف کردن مشروطه بگذریم، و ... اما شما را باید به خاطر مداخله در نسل کشی ۱۰ میلیون ایرانی که با ایجاد قحطی نان و گندم به وجود آوردید، محاکمه کنیم. در واقع هولوکاست واقعی را انگلیسی ها در ایران به وجود آوردند.

وی در ادامه با اشاره به ماجرای دستگیری نیروهای انگلیسی در آبهای خلیج فارس توسط نیروی دریایی سپاه گفت: نماینده جک استرا آمده بود تا اینها را به انگلیس ببرد. دولت وقت( اصلاحات) قصد داشت،انگلیسی ها را  بدون محاکمه تحویل داده بدهد که سردار تنگسیری نمی پذیرفت. اما در نهایت با فشار مسئولین وقت یک تفاهم نامه ای امضا شد که انگلیسی ها در این تفاهو نامه که در تاریخ بی سابقه بود، پذیرفتند که اشتباه کرده اند.

وی در پایان خطاب مسئولین دولتی گفت: الان وقت صلح حسنی نیست، شما بدترین زمان را برای مذاکره انتخاب کردید، آن هم زمانی که استکبار در سست ترین زمان خود قرار دارد. اگر نتیجه نگرفتید به پای رهبر و مردم نگذارید، چرا که از همان روز اول به شما گفته شده بود.